Waarom zijn we telefonisch niet bereikbaar?

Deze vraag krijg ik regelmatig. Het is natuurlijk heel handig als je spontaan kunt bellen als je een vraag hebt over de website, dat begrijp ik. Alleen werkt het vanuit onze kant minder goed. Daarom werken we alleen op afspraak. Dit is waarom.

Focus behouden

Net als dat we voor jou gefocust bezig zijn, zijn we dat ook voor andere klanten. Zeker als het gaat om het bouwen van website, is het niet prettig als je continu wordt gestoord door de telefoon. Die telefoon staat dan dus op stil.

We kunnen je telefonisch niet de beste service bieden

Als jij belt, weten we niet waar het over gaat. Het kan voor jou een korte vraag lijken, maar onze ervaring leert dat er vaak meer achter zit. Daar willen we graag de tijd voor nemen. Ook is iedere website anders en moeten we vaak eerst iets onderzoeken voordat we een antwoord kunnen geven. Zeker bij sites die we al enige tijd geleden hebben gebouwd, moeten we er altijd eerst weer even induiken. Dan is het prettiger als we hierover eerst een mail ontvangen.

Hoe kun je ons dan wel bereiken?

Je kunt ons per mail bereiken door een mail te sturen naar [email protected] Dan krijg je altijd binnen één werkdag een reactie. Per mail kun je ook een verzoek doen om een online meeting in te plannen. Dat kan ook meestal binnen een werkdag.

Is er spoed? Dat wil zeggen; de website is offline, je kunt niet meer inloggen, een (belangrijke) functionaliteit werkt niet meer of de lay-out van de website is kapot. Dan kun je ons appen op ons zakelijke WhatsApp nummer: 040 – 720 17 38.